Dagens ridpass

Red i manegen med Evelina & Cherry och sen även med Veronica & Tenner!
Körde mycket serpentiner i början, övergångar, sedan värmde jag upp henne lite i galopp.
Sen gjorde jag några halter från trav, dom flesta gick helt okej.
Men det var inte fokus på halter idag, utan det blev en galoppövning! På ena långsidan red man en meter innanför spåret och på andra red man på kvartslinjen, mycket bra för att rama in hästen ordentligt och få med yttersidan! Mellan allt gjorde jag självklart några skrittpauser.
Raizan var duktig och mjuk och fin! Speciellt mot slutet av passet.
Jag är nöjd, det var ett bra ridpass med bra övningar! :)
Vi skrittade av hästarna en runda ut i skogen!
Här kommer några bilder från idag.


Kommentarer
Anni

Vill ha videoblogg sen!!!!



Snälla kan du inte göra en ??



Du är bäst<3

2012-05-11 @ 22:33:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0