McCartney

Hemma!
Okej.. vi tar det från början.

Jag och Ellen var i stallet vid halv fem typ. Fixade lite, tog in hästarna oså! Sen efter ett tag kom McCartney's ägare, Nelly! Superttrevlig :) Vi åt lite mat och pratade. Sen gjorde vi i ordning honom och gick ut i paddocken! Först red hon en kortis, sen fick jag rida. Han är riktigt rolig att rida, hoppade lite också :D Värsta hopponnyn ju!
Så jag var jätteglad, och hon fråga om jag ville börja rida honom! Självklart ville jag det, så nu är jag glad medryttare på McCartney! Tack Nelly för denna chansen! :)
image description


Kommentarer
Anonym

Var det hemlisen?

Hur stor?

Vad händer med raizan? Och de andra hästar? Vilket stall står han i? Ska du sluta på ridskolan?:)

2012-05-10 @ 21:42:58
sanne

hur hittade du ponnyn? :P <3

kram!

2012-05-10 @ 22:22:14
URL: http://sannejuliaalexandra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0