Speciella ponnysar - Lukas

Sommaren 2008 (tror jag det var) bodde vi några dagar på en gård utanför Brastad! Jag älskade det eftersom det var min dröm att bo på bondgård då.. Det fanns kattungar, hönor, hund och såklart det bästa av allt - Hästar.
Jag red mest på en lite större ponny som hette Cariño, men det fanns även en liten shettis vid namn Lukas. Honom red alla 'ponnyridning' på, en ledde och den andra satt baklänges.. När vi travade var det inte alla som satt kvar!

Lukas var ungefär som Mulle i Min Häst tidningarna! En dag öppnade vi hans boxdörr och skulle borsta honom, men så fort vi öppnar slinker Lukas ut och travar till gräset utanför stallet.. Haha, rymma hade han inte en tanke på!
Lukas var en underbar liten shetlandsponny, honom glömmer man inte i första taget.

Hade en väldigt dålig mobilkamera då, men här kommer de enda bilderna jag har på Luka. Är medveten om storleken på dom.. Går inte att göra dom större och ändå se vad det är för nåt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0