Svar på kommentar

Agnes Olsson om 16 dagar kvar:
Hejsan, det var en annan blogg läsare som ville veta hur man lägger in sin header på blogg.se, och det undrar jag de också...!:)
Och hur man ändrar texter stil och sånt, din blogg är jätte snygg!!

Snälla svara bästa Johanna !:)<3
Love your blogg , checkar den jätte många gånger per dag!
Svar:
Hej! Jaa, det var en till som ville att jag skulle visa det. Jag lovar att det kommer upp hur man sätter in header runt 12 imorgon, låter det bra? :)
Och så visar jag hur man ändrar rubrik någon annan dag!
Tusen tack, va glad jag blir! 


Kommentarer
Kajza

Sv. No hard feelings. Fråga måste man ju få, right?? ;-)

Var och en av oss fyller 26 år i höst. Vi är trillingar.

2012-05-06 @ 21:01:26
URL: http://dumlesdagbok.blogg.se/
Kajza

Sv. Vi köpte Dumle som tvååring i november 2009, så vi är inne på tredje året tillsammans. ;-)

Jodå, nog är det riktigt bra, fast synd att man är så gammal så man inte får tävla. Tur då att det finns gott om små ryttare som kan göra det åt oss, så får våran lilla stjärna visa upp sig på banorna iallafall. <3

2012-05-06 @ 21:10:37
URL: http://dumlesdagbok.blogg.se/
Kajza

Sv. Oh Ja, han ÄR otroligt snäll. Speciellt med barn, trots att han är så ung så VET han på något mystiskt sätt att han måste ta hand om de små människorna... Han har en 3-åring som rider regelbundet, går med på ridlekis med en 5-åring på ryggen varannan Söndag, och uppför sig ALLTID till 100% när de sitter på. När jag sitter på, däremot, så kan han både takta och småbocka, men det skulle han aldrig göra med "lätt last". <3

Vi tackar och bockar för berömmet. Det är så otroligt kul att blogga när man vet att någon läser och uppskattar det man skriver. <3

Kram!

2012-05-06 @ 21:34:07
URL: http://dumlesdagbok.blogg.se/
Julia Persson - JUMPNERDS

Hej.

Nu följer vi dig! :)



ha en bra kväll!



JUMPNERDS

2012-05-06 @ 21:52:11
URL: http://jumpnerds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0