Svar på kommentarer

Anonym om Mitt rum:
Kan du inte visa bättre bilder? 
Så man ser hela ditt rum?:)
Svar: Det kan jag nog! När jag har fixat klart det :) Men blir nog nästa vecka då!

Anonym om Mitt rum:
Mer video bloggar!!!!!!!!!!!
Tack. Du är bäst ! 

Vilka är dina 10 bästa vänner?
Svar: Haha, ska försöka! Mina läsare är dom bästa!
Mina 10 bästa vänner.. asså jag har inte 10 st 'bästisar' men jag tar 10 av mina vänner bara! Det är ingen speciell ordning ;) Men Ellen, Matilda, Sofia och Ebba är mina bästa kompisar.
Ellen
Matilda
Sofia
Frida
Ebba
Erica
Jossan
Evelina
Felicia
Jennifer
(Hoppas jag inte glömde någon, kommentera i så fall!)

Emilia om Klicka på bilden:
Hej,

din blogg är jätte snygg och du har ju skrivit hur man gör en header men kan du inte skriva och visa oxå hur man lägger in den på bloggen, det är ju jätte svårt ju...typ med det där "redigera stilmall" ¨

please din blogg är ju jätte snygg!

tack så mycket ! <3<3

Svar: Tack så mycket! Det kan jag absolut, kolla in ikväll så ser du när det kommer upp.
Gud va glad jag blir :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0