Speciella ponnysar - Clifden Galway

Clifden Galway är en häst som jag hade på ridläger sommaren 2011!
Hade önskat en ponny men dom tänkte att jag skulle få en utmaning. Och dom tänkte alldeles rätt!
Clifton var pigg och springig men ändå superrolig att rida! En utmaning helt enkelt. Första passet gick väl sådär men jag ville fortsätta med honom! Det gick bättre och bättre, och jag förstod honom.
Vi red ut på galna uteritter, fort gick det! En gång va han så taggad att han backa ner i diket när vi stod still och vänta in dom andra så vi kunde galoppera.. Haha, taggad häst!

En sak som är lite kul är att han är så jäkla lik min kompis gamla häst (fick tyvärr tas bort..) så vissa gånger när jag tittade på Clifton såg jag bara Sigge!

Ridlägret hittar ni HÄR, starkt tips! Riktigt mysigt och man har superskoj!


Jag och Clifton på avslutningsdagen. <3


Kommentarer
J O N S S O N L

Allt bra? :)

2012-05-09 @ 14:26:33
URL: http://jonssonl.blogg.se/
Matilda

Fin bild^^

2012-05-09 @ 14:40:58
URL: http://ponnypluttarnas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0